Total Pageviews

Tuesday, November 22, 2011

Suria di cordoba

Harini hari selasa malam rabu... So ada cerita suria di cordoba pukul 10 pm channel 105..
waktu yang sama ada cerita edisi khas kat tv3.. Johan memang kelakar..
Sepanjang wife aku pregnant ni, cerita suria di cordoba ni lah jadi feveret dia..
Dah aku tak dapat tgk edisi khas..
Sebab tak dapat tgk edisi khas, aku update blog ni..

Kebiasaannya memang aku yang memonopoli tv kat rumah ni pun..
Trilogy csi, hawai 5 o, challenger muay thai, bola, wipeout semua slot aku..
Wife aku layan je apa yang aku layan..
Kadang2 layan ustat don, tanya ustat and cerita2 yang sewaktu dengannya..
So kali ni bagi chance la kat dia...
Tu tak campur lagi bila aku tengok dvd tu..

Sekali sekala layan jugak cerita cordoba ni aku tengok..
Dari kecik aku memang dah terbiasa tengok drama sebab ibu aku memang "hantu" drama nih..
Masa aku kecik2, sambil lipat kain ibu aku akan layan drama..
Nak taknak aku pun kene la tengok kan..
Masa kecik2 mana boleh keluar malam..
Bila dia dah masuk tido baru aku ada chance tengok cerita omputih..
Semalam masa final bola sukan sea pun kakak aku melaporkan ibu aku nak tengok drama jugak..
Hahaha... Nasib ko la kaklong..

Sekarang ni wife aku dah 36 minggu mengandung...
Tunggu masa je nih!!!! Anytime orang putih kata..
Setelah aku membebel entah yang keberapa kali aku tak ingat, baru siang tadi dia kemas bag yang nak bawak ke hospital..
Bukan apa, tetiba je baby tu ketuk pintu nak keluar nanti, masak kalau barang tak prepare..
Aku pernah dengar ada orang lagi 3 bulan wife dia/dia nak deliver dah letak barang dalam kereta...
Lagi padu tuh!!

Cordoba oh cordoba... Bila nak abis nih...

1 comment:

  1. hahaha, ko ni macam lokman, semua channel tv dia conquer..aku layan aje la, sampai tgk bola pun aku kena layan jugak. Kalau aku bosan, aku angkut budak2 masuk bilik, haaa tidoooo laa gamaknyerr..sadisss
    huiii, dah 36w dah, btul anytime tu..stand by stand by..first baby aku minggu ke 38..hihihi. si kembar kuar 37w. bestnyerrr!
    apapun, nnti update yekk, dah last stage pregnant nih, amik gmbar dia byk2..hihi, buat kenangan :)

    ReplyDelete