Total Pageviews

Wednesday, November 9, 2011

cornetto royale cokelet vs magnum almond

tajuk entry ni brand aiskrim.. eja cokelet tu salah.. tahu..
dah hujung-hujung pregnancy ni wife aku suka sangat makan aiskrim.. (nasib baik aiskrim, kalau tony romas ke chilis ke masak aku..)
tiap kali beli aiskrim, dia mesti beli magnum almond.. sedap katanya..
tiap kali berhenti kat petrol pump, konfom dia order kat aku magnum almond ni..
so sebelum bayar nak pam minyak, aku hinggap la kejap kat tong aiskrim..
habis tu kalau dia makan tak kan aku nak tengok pulak kan??
aku pun sambar la aiskrim cornetto royale coklat..
aku peminat tegar aiskrim coklat.. aku rasa aiskrim coklat cornetto paling sedap sekali..
sebab tu aku amik brand cornetto..
yang herannya aku ni kalau coklat biasa aku takde la suka sangat.. aiskrim coklat je suka..

ada sekali tu wife aku beli aiskrim magnum almond untuk dia ngan magnum classic untuk aku bawak balik kat rumah..
disebabkan aku mengantuk, aku tak makan la aiskrim tu dulu.. simpan dalam peti ais..
bila aku bangun nak makan, wife aku dah sebat aku punya sebab tak tahan dia kata.. hahaha
klakar pon ada.. layankan je la kan..

aku slalu beli aiskrim "la crimera" letak kat peti ais umah..
konfom la perisa coklat kan..
paling lama seminggu je tahan, pastu dah abis..
sedap wok..

masa sugar test aritu nasib baik sugar level dalam darah wife aku ok..
so aku tak kisah sangat la dia nak bedal aiskrim..
tapi still kene jaga-jaga jugak..

lunch ni pon aku beli eskem coklat bawak naik opis..
nak bedal jap..
babai...


beli kat shell umah aku..

No comments:

Post a Comment