Total Pageviews

Tuesday, November 15, 2011

berat mata memandang, berat lagi perut yang carry baby..

sekarang wife aku dah masuk 8 bulan pregnant.
perut dia dah semakin besar dan seksi sampai kene pakai t-shirt aku.. hehehe
dia taknak beli baju mengandung pun sebab katanya pakai sekejap je..
dia beli banyak seluar mengandung je.. ala yang seluar aladin kain spring perempuan suka pakai tu..

lepas tu tangan and kaki dia membengkak.. besar jugak..
oleh kerana kaki dia yang membengkak tu, dah dua sandal dengan selipar dia putus..
bila sarung selipar jadi tak muat..
hehehe.. klakar pon ada.. tapi aku kesian sebenarnya..
dia selalu suruh aku urut kaki dia.. aku pun layankan je walaupun kadang-kadang ngelat.. hahaha

aritu pergi checkup kat PPUM doc kata baby aku estimate 2.4kg..
dah terlebih 400g.. kalau normal doc kata biasa average 2kg je at this stage..
aku pernah dukung baby sedara-sedara aku or anak kakak ipar aku bawak jalan-jalan..
baru 10 minit pon dah penat, ni kan pulak 9 bulan bawak ke hulu ke hilir..
tapi apakan daya, kalau boleh switch perut wife aku tu kat aku memang aku dah buat..
sabar ye yang.. sikit je lagi..
nanti kita pergi beli sandal baru..

p/s jangan mintak jimmy choo pulak..

4 comments:

  1. tak pe...sekejap je tu..byk pahala tu...insyaAllah...

    salam kenal...dtg dari blog alien...

    terus follow sini..

    ReplyDelete
  2. ala,memang macam tu ,dulu kakak ipar selalu mengadu hal macam ni, sabar je,kejap je ni,hehe

    ReplyDelete
  3. teruskan memberi sokongan ^_^"

    follow sini..dari blog alien..hihi

    ReplyDelete